Tallanmar, adept runicznej magii:
Historia: Tallanmar jest młodym adeptem magii runicznej. Jego edukacją kierował Izreon, a walki dystansowej uczył go Ezraen. Podczas walki korzysta ze specjalnego, magicznego łuku, i naszyjnika, który gromadzi energię z zabitych wrogów i zamienia ją w energię runiczną, którą może wykorzystać przeciwko wrogom. Tallamnar wywodzi się z zapomnianego, szlacheckiego rodu o którego istnieniu pamięta tylko on, a amulet dostał po śmierci starszego brata, podczas walki z demonami. Jego jedynym celem w życiu, jest teraz walka o oczyszczenie świata ze zła wszelkiego.
Parametry: Damage:43(+3) Health:445(+40) Mana(RPP):150(+0) H.regen:1(+1) M.regen:0(+0) Armor:9(+2) Magic resistance:30(+2)
Zdolności:
Pasywna: Siła run(Pasywne) każdy zabity wróg uzupełnia 5RPP(Runic Power Points) natomiast zabicie championa uzupełnia 25RPP. RPP po zebaniu wymaganej ilości wzmacnia następny czar postaci.Po 3 turach bez zabicia wroga RPP zaczynają znikać w tępie 1RPP na turę.
1: Pocisk runiczny(nic lub 75RPP) Postać wystrzeliwuje pocisk powodujący 25/45/65/85/110 FD plus Basic Damage postaci.
Cooldown:6/5/4/3/2 Bonus RPP: fizyczny damage skilla rośnie o 10/20/30/40/50.
2: Deszcz pocisków(nic lub 75RPP) Postać wystrzeliwuje bardzo szybko, ogromną ilość pocisków w powietrze. Gdy zaczną lądować powodują 50/75/100/125/150 FD
Pociski:4/5/6/7/8 Cooldown:7/6/5/4/3 Bonus RPP: Pierwszy pocisk powoduje 1 turowy stunn.
3: Flaga runów(nic lun 75RPP) Postać w wybranym miejscu pozostawia niewidzialną flagę, istnieje ona przez 6 tur, potem znika. Zadaje ona 35/40/45/50/55TD wrogom co turę.
Cooldown:6/5/4/3/2 Bonus RPP: Flaga zadaje o 8/10/12/14/16 dmg więcej, oraz istnieje o 2 tury dłużej.
Ulti: Wykradanie duszy(Nic lub 150RPP) Pasywne: Max HP jest o 100/200/300 większe. Aktywne: Postać spowalnia wybranego wroga, i po 2 turach natychmiast go zabija(natychmiastowa śmierć nie dotyczy championów, oni otrzymują 110/240/370 TD) i zamienia 4/3/2 punkty życia wroga w 1 własny punkt życia.
Cooldown:8/7/6 Bonus RPP:Podnosi o 80/100/120 True Damage przeciko championom.
Tagi: Mag Dystansowy
|