#1 2012-02-21 12:15:37

 Karastus

LVL 1

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 11
Punktów :   
Złoto(edytuje admin): 0
Platyna(edytuje admin): 0
Warny: 0

Tallanmar

Tallanmar, adept runicznej magii:

Historia:
Tallanmar jest młodym adeptem magii runicznej. Jego edukacją kierował Izreon, a walki dystansowej uczył go Ezraen. Podczas walki korzysta ze specjalnego, magicznego łuku, i naszyjnika, który gromadzi energię z zabitych wrogów i zamienia ją w energię runiczną, którą może wykorzystać przeciwko wrogom. Tallamnar wywodzi się z zapomnianego, szlacheckiego rodu o którego istnieniu pamięta tylko on, a amulet dostał po śmierci starszego brata, podczas walki z demonami. Jego jedynym celem w życiu, jest teraz walka o oczyszczenie świata ze zła wszelkiego.

Parametry:
Damage:43(+3)
Health:445(+40)
Mana(RPP):150(+0)
H.regen:1(+1)
M.regen:0(+0)
Armor:9(+2)
Magic resistance:30(+2)

Zdolności:

Pasywna:
Siła run(Pasywne)
każdy zabity wróg uzupełnia 5RPP(Runic Power Points) natomiast zabicie championa uzupełnia 25RPP. RPP po zebaniu wymaganej ilości wzmacnia następny czar postaci.Po 3 turach bez zabicia wroga RPP zaczynają znikać w tępie 1RPP na turę.

1:
Pocisk runiczny(nic lub 75RPP)
Postać wystrzeliwuje pocisk powodujący 25/45/65/85/110 FD plus Basic Damage postaci.

Cooldown:6/5/4/3/2
Bonus RPP: fizyczny damage skilla rośnie o 10/20/30/40/50.

2:
Deszcz pocisków(nic lub 75RPP)
Postać wystrzeliwuje bardzo szybko, ogromną ilość pocisków w powietrze. Gdy zaczną lądować powodują 50/75/100/125/150 FD

Pociski:4/5/6/7/8
Cooldown:7/6/5/4/3
Bonus RPP: Pierwszy pocisk powoduje 1 turowy stunn.

3:
Flaga runów(nic lun 75RPP)
Postać w wybranym miejscu pozostawia niewidzialną flagę, istnieje ona przez 6 tur, potem znika. Zadaje ona 35/40/45/50/55TD wrogom co turę.

Cooldown:6/5/4/3/2
Bonus RPP: Flaga zadaje o 8/10/12/14/16 dmg więcej, oraz istnieje o 2 tury dłużej.

Ulti:
Wykradanie duszy(Nic lub 150RPP)
Pasywne:
Max HP jest o 100/200/300 większe.
Aktywne:
Postać spowalnia wybranego wroga, i po 2 turach natychmiast go zabija(natychmiastowa śmierć nie dotyczy championów, oni otrzymują 110/240/370 TD) i zamienia 4/3/2 punkty życia wroga w 1 własny punkt życia.

Cooldown:8/7/6
Bonus RPP:Podnosi o 80/100/120 True Damage przeciko championom.

Tagi:
Mag
Dystansowy

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gameshoppl.pun.pl www.beginerstribe.pun.pl www.gim16klasa1b.pun.pl www.isha-koppikar.pun.pl www.swiatxninja.pun.pl